Ekibimiz

Op. Dr. & Kadın Doğum uzmanı

Özgeçmişi ve Hakkında

Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı
Dr. Vedat ULUĞ, 4 Mayıs 1979’da Sivas’ta doğdu. Eğitim hayatına 1985 yılında Sivas Gazipaşa İlköğretim Okulu’nda başladı. 1987 yılında Diyarbakır Yenişehir İlköğretim Okulu’na geçiş yaptı. 1990 yılında Anadolu Lisesi sınavlarını kazanarak Diyarbakır Anadolu Lisesi’ne kayıt yaptırdıktan sonra geçiş yaptığı İzmir Bornova Anadolu Lisesinde 1997 yılında ortaöğrenimini tamamladı. Aynı yıl Ege Üniversitesi’ne başlayarak 2003 yılında ‘Doktor’ unvanı kazandı. Tamamladığı tıp eğitiminin ardından Tıpta Uzmanlık Sınavı’nda (TUS) başarılı olarak İzmir Ege the Doğumevi ve Kadın Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde Araştırma Görevlisi olarak çalıştı. 2009 yılında girdiği Uzmanlık Sınavı’nda başarılı olarak ‘Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı’ unvanı kazandı. Ardından önce Elazığ Askeri Hastanesi’nde vatani görevini; sonra Ağrı Diyadin Devlet Hastanesi’nde ‘Devlet Hizmet Yükümlülüğü’ gereği mecburi hizmet görevini tamamladı. 2011 yılında İzmir Medicalpark Hastanesi bünyesine katıldı. Özellikle endoskopik ameliyatlar konusunda yoğunlaşarak 2014 yılında Belçika Leuven’de European Society Gyneacological Endoscopy (ESGE) onaylı ‘Bachelor Level’ sertifikası aldı. Laparoskopi çalışmalarına devam ederek Yunanistan, Porto Heli’de Laparoskopik Jinekolojik Cerrah (Minimal Invasive Gyneacological Surgeon) sertifikası almaya hak kazandı. 2018 Ağustos ayında kendi özel muayenehanesinin de dahil olduğu CLINIC VIVIEN’i eşi Vildan YILDIRIM ULUĞ ile birlikte kurdu.

Bilimsel Dernek Üyelikleri

Türk Jinekoloji ve Obstetrik Derneği (TJOD)
Türk Jinekolojik Endoskopi Derneği (JED)
Maternal Fetal Tıp ve Perinatoloji Derneği (MFTP)
TSRM Üreme Sağlığı ve İnfertilite Derneği (TSRM)

Türk Jinekolojik Onkoloji Derneği

Vildan Yıldırım ULUĞ

Özgeçmiş ve Hakkında

Vildan Yıldırım Uluğ, 1999 yılında Çanakkale Sağlık Meslek Lisesi Ebelik Bölümü’nden mezun olduktan sonra, Ege Üniversitesi Ebelik Bölümü’nde öğrenimine devam etti. Böylelikle mesleki bilgilerini daha ileri taşırken, anne adaylarına faydası olabilecek daha fazla bilgi edinmiş oldu. Vildan Yıldırım Uluğ, üniversite eğitimini sürdürürken bir yandan mesleğini de yapmaya başladı. Böylece hem eğitimini sürdürüyor hem de mesleğinde tecrübe kazanıyordu. Aynı dönemde anne ve bebek sağlığı konusunda pek çok eğitime de katıldı. Üniversite eğitimini tamamlayıp 2 yıl boyunca devlet hastanesinde mesleğini sürdüren Vildan Yıldırım Uluğ, daha sonra özel sektöre geçiş yaparak Ege Bölgesi’nin A grubu hastanelerinde ebelik, sorumlu ebelik ve baş hemşirelik görevlerinde bulundu. 2013 yılından itibaren özel ebelik yapmaya başlayan Vildan Yıldırım Uluğ’un verdiği hizmetlerin başında normal doğum takibi, emzirme eğitimi, doğum sonrası masaj, evde anne ve bebek ihtiyaçlarını giderme, sezaryen ameliyat esnasında kesintisiz anne-bebek iletişimini sağlama ve emzirme bulunmaktadır.